Hol járult hozzá a Covid ahhoz, hogy üzletedben kreatívabbá válj?

Kevés világméretű esemény volt akkora hatással az üzleti életre, mint a COVID-19.

Sok kis társaságnak, amely azelőtt éppen hogy működött,  be kellett zárnia. Más cégek gyorsan alkalmazkodtak a helyzetre, némelyek virágzanak. Ezek azok a cégek, amelyek már régóta felkészültek a jövőre.

„Nagyon sokan nem vették figyelembe a jövőt, nem voltak hajlandóak rá”, mondta nemrég Dr. Dain Heer, az Access Consciousness társalapítója. Alapvetően azt remélték, hogy a dolgok tovább tudnak haladni addigi útjukon, így képesek a túlélésre, ahelyett, hogy a virágzásukat tervezték volna, és ebből kiindulva választottak volna.”

Mi a COVID ajándéka?

Az ajándék nyilvánvaló a természetben, ahol a COVID-által érintett államok és határlezárások területén csodálatos változások történnek.

A hatvanas évek óta soha nem volt Los Angeles fölött az ég olyan tiszta és kék és szép. Velencében halak úszkálnak a csatornákban, és India egyes területén 35 év óta először látják az emberek a Himaláyát.

„Azt mutatta nekünk a COVID, hogy nem kell kihalnunk ahhoz, hogy a Föld meggyógyítsa magát. Csak félre kell állnunk”, magyarázta Gary Douglas, az Access Consciousness megalapítója.

„Amit választunk, azt meg kell változtatnunk – és nem korlátoznunk kell.”

Mindannyian változást kértünk bolygónkon, és ezt a nemzetközi járványt kaptuk. Vajon te a COVID-nak inkább a rossz oldalát látod, mint azt az ajándékot, amit a teremtés változásában adott?

„Azt kell nézned, mi ebben az ajándék! Nem azt, hogy mi a rossz benne”, tette hozzá Gary.

Hol lettél kreatívabb a járvány révén? Hol válhattál kreatívabbá? És mi más lehetséges, amit eddig nem vettél észre?

Arra a helyre kell eljutnod, amelyről hajlandó vagy mindent figyelembe venni, és mindent megtenni, ami lehetséges.

Nos, ezen a ponton milyen jövőt teremtenél, amit most nem teremtesz?

Ahogy Dain mondta: „Bármi is jön ezután, a jövőben az tesz ellenállóképessé, hogy elkezdesz a jövőbe tekinteni, arra, mint szeretnél valóban teremteni, de tudatosabban is, és kevésbé koncentrálva mások nézőpontjaira.”

Még ha üzleted most nehéz helyzetben van is, kezdd el máris azt keresni, mit változtathatsz meg, és így készen leszel a legközelebbi kihívásra. A jövő megismerésére való hajlandóságod határozza majd meg sikeredet.

Hajlandó vagy ismerni a jövőt? Vagy meg akarod jósolni a jövőt, és ahhoz akarod igazítani, amiről elhatároztad, hogy olyannak kell lennie?

Forrás: Where has COVID made you more creative in business?
Fordította: valaszthatsz.com