Az access bars® az iskolában

Az Access Bars® megváltoztatja az iskolában rosszul teljesítő, rosszul viselkedő gyerekek életét.

Új remény ébredt Mallorca szigetén az iskolában bukdácsoló, az iskolai keretekkel küszködő gyerekek számára, köszönhetően Dr. David Biddle Bars Facilitátornak és kiropraktőrnek. Biddle a saját lányával folytatott beszélgetés alkalmával figyelt fel a spanyol iskolarendszerre nehezedő nagy számú iskolai bukdácsolás problémájára. A lánya 25 fős osztályában csak 3-4 olyan gyermek volt, akik nem buktak meg valamely tárgyból, és igen gyakori, hogy egy gyereknél a 8 tantárgyból 5 vagy 6 tárgyból történik bukás.

Az iskola által felajánlott egyetlen alternatív segítség egy olyan tanulószoba lehetősége, amely a gyermekek számára további 2 óra tantermi bennülést jelent minden nap, az alapvető 7 óra tantermi bennülésen felül.

Biddle azon tűnődött „Hogyan segíthetünk ezeknek a gyerekeknek abban, hogy jobban tudjanak működni az iskolában? Felvetette, hogy Bars kezeléseket ajánl fel, amely javíthatja a gyerekek agyi működését és megkönnyítheti számukra a tanulást és a tanult információk megőrzését.

Ő és 7 másik Bars Facilitátor együtt 5 ingyenes Bars kezelést ajánlottak fel az iskolában bukdácsoló gyerekeknek. A helyi újságnak köszönhetően olyan nagy figyelmet kaptak, hogy az eseményen 50 gyerek jelent meg Biddle praxisában, hogy Bars kezelést kaphassanak. A 7 önként jelentkező Bars Facilitátor fél-fél órás kezeléseket adott 3-4 óra hosszan. 

/ Ha kiváncsi vagy és kipróbálnád, elsajátítanád e zsenális módszert, velünk megteheted, kérlek írj üzenetet ha érdekel /

A szülők által a gyermekeiken észrevett pozitív változások némelyike csodálatos. Az egyik kisfiú, aki nagyon durva volt másokkal az iskolában és hírhedt arról, hogy ütötte társait, mondhatni egy éjszaka alatt változott meg, Az első Bars kezelése után annyit változott, hogy a iskolából felhívták az anyukáját. „Oh, megint probléma van a fiammal.” gondolta az anyuka. Meglepetésére, az iskolából azért hívták, hogy elmondják, „Nem tudjuk mit csinált a fiával, de a gyermeke teljesen megváltozott. Kedves másokhoz.”

Egy másik kisfiú, aki mindig 1-es és 2-es (a legalacsonyabb) osztályzatokat kapta matematikából, egy 10-es osztályzatot vitt haza. Egy kislány, aki versenyszerűen jár úszásra, azt vette észre, hogy javulnak az úszási eredményei. Egy krónikus fejfájással küzdő kisfiú visszajelezte, hogy elmúlt a fejfájása. Egy kisfiú, aki az első Bars kezelés alkalmával szinte alig tudott nyugodtan lefeküdni a masszázságyra, azóta nyugodtan tud feküdni és relaxálni. A szülei le vannak nyűgözve. „Az én gyerekem sose relaxál!” mondták, „mégis, mióta Bars kezeléseket kap, képes erre.”

A szülők általánosságban visszajelezték, hogy gyermekeik összeszedettebbek, jobban képesek figyelni, könnyebb velük kommunikálni otthon, és az iskolában jobbak az eredményeik.
Biddle eredeti terve az volt, hogy a gyerekeket és a szülőket egymás mellett feküdve kezelik, de a gyerekek számára felajánlott ingyenes lehetőségre akkora volt az érdeklődés, hogy erre nem volt idő. 

Mostanra sok szülő elvégezte a Bars tanfolyamot és otthon saját gyermekeiknek csinálnak Bars kezeléseket.

Biddlenek praxisában egy nagy helység sok masszázsággyal és recepciós segítség is rendelkezésére áll, erre igazából nincs szüksége senkinek aki Bars kezelést szeretne adni. Egy Bars kezelés bárhol elvégezhető! És hol nem szenvednek a gyerekek azért, mert az iskolák nem képesek a gyermekek igényeit figyelembe venni?
’Tehát találjunk erre helyet és időt és csak csináljuk!’ javasolja Biddle. „A gyerekeknek nagyon nagy szükségük van erre!”

Milyen végtelen lehetőségeink lehetnek? 

Fordította: Pongrácz Rita
Forrás: http://access-consciousness-blog.com/2012/04/access-bars-changes-the-lives-of-children-failing-in-schools/

Az Access Barsból kaphatsz ízelítőt és könnyedén elsajátíthatod, 1 napos kurzus keretében. Bars kipróbálás, képzési lehetőségek itt: https://www.facebook.com/pg/kerdesmegadatik/events/?ref=page_internal

Bars a Gyengéd érintés kurzus

Mi van, ha elérhető, hogy az élet a Földön igazán neked való, élvezetes és vibráló legyen, ha fiatal vagy, ha nem, légy bár férfi vagy nő, légy “egészséges” vagy sem, vagy éppen boldog/boldogtalan. Létezik, hogy választási lehetőségeink végtelenek és a lehetőségek bőségesek?  Mi van, ha igen?

Talán azoknak szól ez, akik felfedezőként mindig keresték a valami más, több, nagyszerűbb, örömtelibb, az eddigin túlmutató lehetőségeket. Mindig is tudták és tudják, hogy létezik felszabadult, könnyedséggel teli mindennap.

Mi van, ha szinte bármi, tényleg bármi megváltoztatható?

Az Access Consciousness™ nem titkolt célja, az hogy megerősítsen abban, hogy tudd, hogy tudsz. Egyszerű eszközök, információk amivel megteremtheted azt az életet, amire vágytál. Egy lehetséges út ez a tudatossághoz.

Az Access alapképzése a Bars®. A Bars 32 pont és sáv a fejen, amit ha finoman, gyengéden megérintenek, az energia felszabadul és szabadon tud áramolni, elkezd kitisztulni az, ami távol tart attól, hogy azt az életet válaszd, éld, ami neked igazi. Egyszerűen hangzik? Mert az is.

Mi a Bars kezelés ajándéka?
Ahogyan a számítógép adattárolójában: egész életed során elraktározódnak gondolatok, érzelmek, hozzáállások, nézőpontok, ítéletek, érzések, megfontolások, amiket magadévá tettél. Egyszerűen elengedheted, leteheted, eltörölheted ezeket, a bárok futtatásával. Ahogyan tisztítod ezt, felszabadultabb leszel, elolvadnak a korlátozások, a korábbi beszűkült életed kiterjedhet, és akár megváltozhat az egész életed is, ha szeretnéd.

Ha szeretnéd és választod, könnyedén leteheted a korlátozó nézőpontjaid, különböző életterületek elakadásait, blokkjait. Miközben ellazultan fekszel és befogadsz. Megengeded, hogy a kezelő Bars kezelést ajándékozzon Neked.

A Bars® mágikus varázspálcája, különböző élet-területek, mint pl:
• kommunikáció,
• öregedés,
• kontroll,
• gyógyítás,
• test,
•szexualitás,
• pénz pontjainak
végtelenül gyengéd érintésével elengedheted a régi energiákat, korlátozó ítéleteket, fix nézőpontokat, hiedelmeket, amelyeket eddig elraktároztál, s ami gátolja, hogy képes legyél el- és befogadni, és valami nagyszerűbbet, mint tegnap, mint amit eddig lehetségesnek gondoltál.
1 nap érted, 1 nap a jelenedért, jövődért, a bolygóért, az örömért. A nap folyamán 2 kezelést ajándékozol és 2 kezelést fogadsz. A képzés után oklevelet kapsz nemzetközileg elismert BARS KEZELŐ leszel.

Befektetés Önmagadba: 63.000 Ft

16-18 évig, ismétlőknek: Fél ár, felnőtt tanfolyami résztvevővel.

Gyerekeknek 15 éves korig a tanfolyam INGYENES, felnőtt tanfolyami résztvevővel.

Ismétlőket is örömmel várunk.

Mi az az energetikai kaland, amit most együtt felfedezhetünk?

Bízunk benne, hamarosan Veled is találkozunk! Mi kellene hozzá?

Ha van ötleted, kinek lehet ez még kihagyhatatlan hozzájárulás és meginvitálod, örömmel várjuk őt is és azon tűnődünk mit hozhatunk létre itt és most együtt. Szívesen utazunk, ha elvégeznéd, ha szervezőként hozzájárulnál, örömmel működünk együtt veled.

Előzetes bejelentkezésed kérlek, időben tedd meg, köszönöm.

Magyar Mónika Access Bars® & Testkezelés & Facelift Facilitátor, SOP (lehetőségek szimfóniája) kezelő, ESSE kezelő
+36 30/311-7544 10

“Az életben minden könnyedén, örömmel, ragyogva áramlik felém”

Access Consciousness Bars kezelés energiahúzás

10 mítosz a figyelemzavarokról

Amikor a fiam nagyon kicsi volt, az emberek nehezen kezelhetőnek tartották. Boldog, energikus, kíváncsi, kreatívan vezérelt, felfedező, cselekvő, kinesztetikus (mozgással asszociálva tanuló) gyermek, aki azt akarta tudni, miért van „konduktora” a vonatnak (kalauz) és a zenekarnak is (karmester), aki csodálkozott azon, hogy a ketchup foltot hagy a piros pólón, és aki 3 évesen megkérdezte tőlem, hogy mi a lélek.
A fiam olyan hangokat is meghallott, amiket én nem. A zajnak olyan rétegeit, amik bántották a fülét. A pénztárgép hangja az élelmiszerboltban. A légkondicionáló zúgása. Az óra ketyegése. Azt mondta, hogy az elméje millió rádióállomással volt tele, és az összes ugyanakkor volt adásban. Azt mondta, hogy ettől „izgága” lesz. Mikor 7 éves lett, ez „nyugtalanra” váltott. 10 éves korában ezt „hangyáknak” nevezte.
12 éves korára a „hangyákat folyékony nitrogénba mártották, és teljesen összekenték őt”. És azt mondta, hogy fáj a lába. Elmondása szerint azért adott ki hangokat és azért volt ütemes, azért beszélt néha hangosan, hogy a hangokat ellensúlyozza a fejében, és azért mozgatta sokat a lábát, hogy elmúljon a combjából a fájdalom.
Szemléletesen el tudta magyarázni a biolumineszcencia fogalmát, de eltévesztette az iskolai feladat utasításait, különösen, ha az volt a kérés, hogy gyorsan és több lépésben hajtsák azt végre.
A tanárok néha azt gondolták, hogy nem figyel.
„Túlságosan is figyelek” –magyarázta nekünk iskola után frusztráltan.” A fényekre, az emberekre, a hangokra a folyosón, a tanár tekintetére beszéd közben, arra, hogy körülöttem mit csinál a többi diák, és minden másra.”
Nyugtalanság, himbálózás és hangyák
Nem szükséges kifejezetten az ADHD-ről beszélni, hanem elég az egyedi igényű gyerekekről is. A fiam nem rendelkezik ADHD-val, de érti a tüneteit.
„Ha az emberek tudnának együtt érezni, és belehelyezkednének egy olyan személy bőrébe, aki érzékeny a környezet összes ingerére, és valóban azt éreznék, amit ő is, többé nem ítélkeznének olyan hamar.”-mondja.-„És akkor a tanárok (és a szülők) nem feltételeznék azt, hogy a gyerek lusta, goromba vagy nem együttműködő.”
Ahhoz, hogy empatikussá váljunk, és a tanulás és a növekedés hídjai legyünk, számításba kell vennünk azt is, milyen régóta figyeljük mások egyedi tapasztalatait és kihívásait, és milyen egyszerűen ítéljük azokat rossznak, helytelennek vagy rendellenesnek.
Kétszáz évvel ezelőtt Dr. Michael Crichton feljegyezte kilenseinek a beszámolóit saját tapasztalataikról és érzékenységükről:
„Az emberek fel-alájárkálása a szobában, ugyanott egy kicsi zaj, egy asztal elmozdítása, egy hirtelen ajtózáródás, egy kicsit melegebb vagy hidegebb hőmérséklet, túl sok vagy épp túl kevés fény: ezek mind rontják a páciensek állandó figyelmét, mivel minden benyomástól könnyen izgatottá válnak. Szédülnek, fejfájásuk van, és gyakran akár olyan idegességi szinteket élnek meg, ami az őrület határát súrolja. Ha az emberek ennek a gyakran előforduló viselkedésnek a hatása alá kerülnek, sajátos módon hívják az idegi állapotukat, ami eléggé kifejezi az érzéseiket. Azt mondják, hogy nyugtalanok.”
Nyugtalanság. Himbálózás. Idegesség. Hangyák.
Habár egyik sem hangzik túl tudományosan, talán pontosabb kifejezések, hogy segítsék a hasonlókat tapasztaló gyerekeket abban, hogy biztonságosnak érezzék a kommunikációt, a kapcsolódást és, hogy a címkézés által kijelölt határok nélkül tanuljanak.
Például a figyelemhiányos hiperaktivitási zavar (ADHD) címkének hosszú története van. 1968-ban hozzáadták a Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-hez (DSM).
Az elmúlt 10 évben 53%-kal nőtt a 4 és 17 éves kor közötti, ADHD-val diagnosztizált gyerekek száma, ami kb. 6,4 millió gyereket jelent. Susanna Visser a CDC-től megállapította, hogy több mint 10.000 kisgyermeket kezeltek ADHD-val.
A gyerekeknek felírt erős pszichotikumok száma szintén növekedőben van.
Az USA rendelőiben az elmúlt 10 évben negyvenszeresére nőtt a gyermekkori bipoláris rendellenességek miatt tett látogatások száma.
Hiányosság vagy többlet?
DSM szerint egy ADHD-val diagnosztizált személynél az alábbi tünetek némelyike, vagy akár mind is megfigyelhető:
Nehézség a részletekre való odafigyelésben; gondatlan hibák elkövetése; nemtörődöm és rendetlen módon elvégzett munka; könnyű összezavarhatóság a tárgytól eltérő ingerrel; a folyamatban lévő feladat megszakítása olyan jelentéktelen hangokra vagy eseményekre fordított figyelemmel, amelyet mások gyakran nem vesznek észre; képtelenség arra, hogy a feladatok és tevékenységek során fenntartsa a figyelmet; nehezen fejezik be azokat az iskolai vagy papírmunkákat, amelyek koncentrációt igényelnek; gyorsan váltanak át egyik befejezetlen tevékenységről a másikra; halogatás; feledékenység a mindennapi teendőkben (pl. elfelejt találkozókat, vagy elfelejt ebédet készíteni magának); kudarcot vall a feladat teljesítése közben; nem hallgat másokra, és a társas helyzetekben nem követi a tevékenységek sorrendjét vagy szabályait.
Azt is tekintetbe kell venni, hogy a tehetség, az érzékeli folyamatok kihívásai, és néhány táplálkozási hiányosság, mint pl. a magnézium, cink és B vitamin hiánya, szintén hozzájárulnak a listán szereplő legtöbb jellemző meglétéhez.
Nem kétséges, annak, hogy a zaklatottság, stressz, alváshiány, helytelen táplálkozás és a másokkal napi 24 órás kapcsolattartás high-tech korában éljünk, agyunk figyelmi, összpontosítási és emlékezési képességeivel fizetjük meg az árát. A szükséges egészségmegőrző hozzájárulások nélkül (pl. elegendő pihenés, helyes táplálkozás, immunerősítő mindfulness („éberség”)praktiták és gyakorlatok) az agyunk és az idegrendszerünk a fenti lista sok jellemzőjét hozhatja létre.
Ha egy gyermek traumát, elhanyagoltságot, érzelmi vagy fizikai bántalmazást, vagy szegényes összekapcsolódásokat tapasztalt meg kisgyermekkorában, életének első néhány évében, nagymértékben megnő az esélye annak, hogy a fenti tünetek megjelenjenek a viselkedésében. Ha egy gyermeknek egyedi igényei vannak, – például érzékszervi és hallási feldolgozási nehézségei vannak -, és a gyereket félreértjük: nehezen kezelhetőnek, ellenállónak, nem közreműködőnek értelmezzük, következésképpen inkább büntetően semmint intuitívan foglalkozunk vele, akkor valószínűleg szintén sok fenti jellemző fog nála előfordulni.
Mai kultúránkban az ADD egy öndiagnosztizáló vicc lett azon „multi-tasker”-ek körében (több dolgot egyszerre végző személy), akik nem tudnak koncentrálni, nem fejezik be a projektjeiket, és a ház kulcsaival együtt a kocsi kulcsát is a kesztyűtartóban hagyják.
Fenti nehézségek listája természetesen nem képezi vicc tárgyát, hanem emberségesebb megközelítést érdemel, hogy megértsük, kezeljük vagy akár feloldjuk a szorongás efféle kognitív és neoróbiológiai jeleit és jellemzőit. Előfordulhat, hogy az ADD és ADHD újraértelmezése megkívánja tőlünk, hogy újragondoljuk, mi az a „túl sok” vagy „túl kevés”, hogy újradefiniáljuk a „hiányosság” fogalmát, hogy kibontsuk a fenti jellemzőkben megbúvó ajándékokat, melyeket az optimális és kapcsolódó oktatási környezet kap, és feltegyük a kérdést, létezik-e még egyáltalán a „normális”.
Peter Quily, aki 2003 óta tréningel ADHD-s felnőtteket, „Figyelemtöbbleti Állapotnak” hívja a jelenséget.
„Ez nem annyira hiányosság. Mi mindent látunk. ADD-vel alapvetően nem jól szűrünk, ami azt jelenti, hogy többet látunk, hallunk, érzünk, érzékelünk, mint ahogy mások teszik. Tehát több érzéki benyomást élünk meg másoknál. Problémánk azzal van, hogy túl kreatívak vagyunk, és a sok ötlet közül egyet kell kiválasztanunk és azt végigvinnünk.”
„Reális képem van az ADHD-ról.”- mondja. „Túl sokan tekintik az ADHD-t pusztán patológiának. Csak a negatív oldalát nézik. De ha főleg a betegségek és rendellenességek szemüvegén keresztül néztek minket– mivel kizárólag ezeket keresitek – ki fogjátok hagyni az előnyös jellemvonásainkat.”
Anne Maxwell, író és terapeuta, ettől jobban nem is érthetne egyet. Mindenféle egyedi igénnyel és saját tanulási stílussal rendelkező gyermekkel foglalkozik.
Maxwell visszaemlékszik arra, amikor egy szülő elvitte hozzá a lányát, hogy segítsen neki, és az aggódó és felbőszült anya azt mondta: „A lányom rosszul viselkedik.”
Munka közben azonban Maxwell nem vett észre rossz magatartást. Ezzel szemben egy összetett történettel rendelkező örökbe fogadott gyermeket látott, aki kisgyermekként még az utcákon kóborolt. Az édesanyja kifejtette: „Az apja kábítószer túladagolásban halt meg, az örökbefogadó családtagnak pedig túl sok problémája volt.”
Ezután Maxwell feltette védjegyének számító kérdéseit, olyan kulcskérdéseket, amelyek elmondása szerint képesek mindent megváltoztatni:
„Mi van akkor, ha ő nem probléma? Mit tudsz róla? Mire van szüksége?”
Egy héttel később az anya a követezőket jelezte vissza Maxwellnek: „Amikor elvetettem azt a gondolatot, hogy ő egy probléma, és el kezdett érdekelni, hogy mire van szüksége, minden sokkal könnyebb lett.”
Te mit tudsz?”
Maxwell, aki okleveles klinikai szociális munkás és játékterapueta, a megalapítója a houstoni „Child and Family Play Therapy Center”–nek (Gyermek és Családi Játékterápia Központnak), ahol munkájával hozzásegíti a családokat ahhoz, hogy képesek legyenek megtenni azokat a változtatásokat az életükben, amit akarnak, és amire igényük van.
„Amikor megváltoztatod a nézőpontodat, és megváltoztatod a valóságodat.” –mondja Maxwell.
Könyvében, melynek címe „Tanítanál-e egy halat fára mászni?” és, melyet barátaival és egyben kollégáival, Gary Douglas-szel és Dain Heer-rel írt, Maxwell egy másfajta nézőpontot nyújt azokkal a gyerekekkel kapcsolatban, akik „különböznek társaiktól, nem kevesebbek, nem rosszak, nem hibásak, akik más módon tanulnak, nem rosszabbul, nem tévesen.”
„A probléma az, hogy arra bátorítják őket, azt mondják nekik, hogy illeszkedjenek egy olyan tanulási módszerhez, ami nekik nem működik, és aminek következtében úgy érzik, valami baj van velük, hogy buták vagy lassúak, vagy nem tudják, hogyan tanulhatnának.” – magyarázza.
Maxwell el van ámulva az egyszerű kérdések erejétől, amelyek kifejezésre juttatják kliensei legelemibb szükségleteit, vagy akár tehetségüket és céljaikat is.
A „Mi történt?” helyett azt kérdezd, „Te mit tudsz erről?”, szorongásos helyzetben pedig a „Mi a baj?” helyett a „Mi a helyzet?” kérdést tedd fel. Ez kinyitja az ajtókat, és kihozza a gyerekeket a beszűkült gondolkodásmódból, a konfliktusból. Olyan térbe lépnek, amely a sajátjuk.
„Azt láttam, hogy még azok a gyerekek is, akik levertnek látszottak a körülmények miatt, amibe beleszülettek, vagy amelyben adott helyzetben találták magukat, valahogyan tudták, hogy a dolgok lehetnének másképpen, lehetnének jobban.”
„Amit a szülőknek mondanék az az, hogy elengedhetetlen tudni, hogy mi az ADHD és mi nem az. Illetve, hogy olyan embertől gyűjtsenek információt róla, aki valójában ismeri. Ha elhiszed a mítoszokat, megerősíted őket. Akaratlanul is bántod a gyermekedet a tudatlanság és félreinformáltság fenntartásával. A tekintélyelvű nevelés épp ellenkező viselkedést vált ki. Ha nem érted meg gyermeked agyának működését, azt, hogy miképp tanul, kevésbé hatékony, stresszesebb szülő leszel, és ennek eredményeképpen gyermeked is feszültebb lesz.”
Amikor Emily Talley lányát az elmúlt évben ADHD-snak értékelték és diagnosztizálták, a3 gyermekes Collinswood anyuka felismerte: „Nem arról van szó, hogy szándékosan ellenállt volna. Ez nem ellenszegülést mutat. Ez egy biológiai tevékenység. Úgy gondolom, hogy szülőként egy ilyen diagnózis megengedi nekem, hogy hálás legyek a gyermekemnek is.”
Mítoszok és téves értelmezések
Az alábbiakban 10 mítosz olvasható gyermekeink egyedi igényeiről és képességeiről, amelyeknek az újraértelmezését és újraformálását érdemes fontolóra venni.
1.mítosz: Képesnek kell lenniük a koncentrálásra és a figyelésre.
Ez a klasszikus „kellene”. Ritu Pandua szerint, aki Voorhees jógaedző, „a befelé fókuszálás olyan képesség, amely segít a gyerekeknek a kifelé fókuszálásban. Amikor megtanítom a gyerekeknek a légzés erejét, hogy miképp irányítsák a légzésüket a befelé fókuszáláshoz, és, hogy elfelejtsék az összes, őket zavaró gondolatot és zajt, nagy váltást látok bennük.” Ha a gyereknek gondja van a fókuszálással, előfordul, hogy minden második percben dobol az asztalon, kibámul az ablakon, vagy felkel a helyéről, mivel a koncentrálás képessége kihívás neki. Talley hozzáteszi: „Azt hiszem, a lányomnak teljesebb rálátása van, jobban érti az ADHD-t, az elméje és a teste működését. Mostanra már felismeri a kioldógombjait azoknak az időszakoknak, amikor nehezebb számára a fókuszálás, és azokkal az eszközökkel is rendelkezik, amelyek hozzásegítik, hogy ismét a saját középpontjába kerüljön.”
2.mítosz: Szándékosan keverik a bajt.
Egyik első osztályos sem azzal kel fel reggelenként, hogy szándékosan bajt okozzon aznap. Ha baj történik, mindig rejlik mögötte egy felderíthető kiváltó ok. A baj egy belső konfliktus külső hatása, és, amikor mások reakciói is belekeverednek, a baj már egy kapcsolati dinamikáról, és nem pusztán a gyerekről szól. Maxwell hozzáteszi: „Nagyon sok gyermek unatkozik, „alulösztönzött”, és nem tudja, hogyan kezelje azt, hogy hibásnak tartja vagy butának érzi magát.”
3.mítosz: Illeszkedniük kell a tanulási normákba.
Minden gyermek egyedien tanul. Mivel az USA-ban 10 gyerekből 1-et érint az ADHD, és diákok milliói vesznek igénybe speciális tanulási igényeik miatt különböző szolgáltatásokat, a tanulási norma eszméje egyre inkább tévesen meghatározottá, és gyakran mérhetetlenné is válik. A tesztelés csak a történet egy részét mondja el, és nagyon sok okos gyerek nem teljesít jól rajtuk. Az egyedi igényű és tanulási stílusú gyerekek szembemennek a normákkal.
4.mítosz: Az ADHD magatartászavar.
Az egyszerűen csak megfigyelt viselkedésből levont végleges következtetés ritkán lesz pontos. A modern technika eljövetelével már belátásunk nyílik az agyba, még egyenként a sejtekbe is, hogy megfigyeljük az idegi kisüléseket és a velük megegyező agyi működéseket, és nem csak azt, hogy melyik kéregállományban történik, hanem a személy érzelmeit, érzékeléseit, és gondolati folyamatait is láthatjuk. „Valójában, -mondja Quily,- az ADHD nem viselkedésmód, hanem az agy szürke- és fehérállománya közötti agyi kapcsolás és a térfogatbeli szerkezeti különbségek adják.”
Az érzékszervi folyamatok kihívásai megnyilvánulhatnak a viselkedésben is, de az agynak azon képességében gyökereznek, hogy a belső és külső érzékszervi információkat feldolgozza. Például azt mondani a gyereknek, hogy ne duruzsoljon, olyan, mintha a gyerek agyától kérnénk azt, hagyja abba az érzékszervi információk efféle feldolgozását.
5.mítosz: A megküzdési mechanizmusuk nem megfelelő.
„Valójában, – mondja Maxwell,- az ADD, ADHD, OCD-vel és autizmussal rendelkező gyerekek teste és agya más, így eltérő igényeik vannak, beszabályozással és mozdulatokkal szükséges őket lenyugtatni. Amikor a gyerek enyhén megüti a lábát, a testét szabályozza. „Ha azt akarjuk, hogy a gyerekek adaptívabb formáját sajátítsák el a megküzdésnek, értenünk kell, hogyan tanítsuk a készségeket kontextusba helyezve, hogy a játékon, elköteleződésen és részvéten keresztül tényleg megtanulják és megszilárdítsák őket.
6.mítosz: A gyermeked nem ismeri az igényeit.
Az egyetlen személy, aki igazán tudja, milyen a gyerekednek lenni, az a gyereked. Eszerint, a legmegfelelőbb személy arra, hogy megállapítsa, hogyan érez vagy mire van szüksége, szintén a gyermeked. Ha azt mondja, nem tudja, csak azért van, mert még nem lett megtanítva, hogyan vizsgálja az érzelmeit, kényelmetlenség-érzetét, és szükségleteit illetve az sem, hogyan fogalmazza meg és fejezze ki őket. Ez tanítható készség, és ahogy nő, a saját érdekében minden egyes gyereknek meg kell tanulnia az önérvényesítést. „Az, aki befelé-fókuszált, kapcsolatban van önmagával, és így tudja, mire van szüksége, és mit kell tennie.” – biztosítja Pandya, aki fiatalok százaival dolgozik New Jersey környékén.
7.mítosz: Mivel gyerekek, nincs rálátásuk arra, hogy mi történik.
Maxwell szerint: „A szülők azt mondják: ’Honnan is tudhatná, hisz csak egy gyerek?’, ’Túl kicsi volt ahhoz, hogy emlékezzen rá.’, de a tény az, hogy valóban emlékszik, és olyan módon tapasztalja meg a dolgokat, amit nem mindig tud neked elmagyarázni vagy megmutatni.”
Quily, aki a vancouveri intézet társigazgatója, még a következőket teszi hozzá:
8.mítosz: Ha ADD-d van, nem lehetsz jó az iskolában és nem lehet jó munkád.
„Valójában, -mondja,- nagyon sok kiscégtulajdonosnak van figyelemhiányos zavara, és van 4 ADHD-s milliárdos is.” Talley szerint: „A gyermekemnek ADHD-ja van. Csodálatos, éles eszű, kreatív lány, és éltanuló.”
9.mítosz: Ez már csak így van, és nem tud megváltozni.
„Ez egy másik romboló tévhit az ADD-vel vagy feldolgozási nehézségekkel rendelkező gyerekekről” – halljuk Maxwelltől. – Nem csak a dolgok változhatnak meg, de segíthetünk a gyermekeinknek is, hogy erőteljes és pozitív változáskatalizátorai legyenek önmaguknak és a világnak is.”
10.mítosz: Más emberek jobban ismerik a gyerekedet, mint te magad.
Quily megjegyzi: „Minden szülőnek tudnia kell, mi az, ami a gyermekének működik. Beszélgessenek más szülőkkel. A tudatlanság szégyent szül. A társadalom nemcsak a gyermekedet szégyeníti meg, hanem szülőként téged is. Az ADHD-val rendelkező emberek miatti feszültség mértéke minden várakozást felülmúl.”
Forráscikk:
További információkat itt találsz:
Anne Maxwell, Gary Douglas és Dain Heer: “Would You Teach a Fish to Climb a Tree?” 
Pete Quily oldalai: www.addcoach4u.com vagy www.adultaddstrengths.com
“Pozitívan ADD”: http://www.drhallowell.com
Fordította: Szecskó Emese http://legyacsodaakivagy.blogspot.com

Access Energetikai Facelift / Ránctalanítás testkurzus

Szépülni, fiatalodni, kisimulni és megújulni energiák segítségével?
Igen! Lehetséges! Varázslatosan könnyedén, egyszerűen és igen hatékonyan. Egyik legkedveltebb kezelése és képzése, igazi kuriózum az Access Conscioussness repertoárjában.

A Facelift egy látványos kezelés, ami gyengéden, könnyedén fiatalítja meg az egész testet, olyan táplálással, amire mindig is vágytál.

Ezen a napon lehetőséged van megtapasztalni és elsajátítani egy varázslatos testkezelést, ami elképesztő hozzájárulás lehet, hogy visszafordítsa az öregedés jeleit mind az arcon, mind a testen, valamint kisimítsa az életed ráncait.

Gyakran 1 kezelés is igen hatékony, néhány kezelés után igen látványos a hatása és körülbelül 10-20 kezelés kellhet ahhoz, hogy maradandó eredményt érjünk el.

* Képzett oktatók segítségével sajátíthatod el az energetikai kezelést
* Felfedezheted a saját gyógyítói képességeid a kezeiddel
* Tisztítások, tippek, oldások az öregedés témakörében és ami a tanfolyamon felmerül a résztvevők körében
* 40 oldalas kézikönyvet kapsz, ami az elsajátításban és a későbbiekben hasznos segítőd lesz az Access Facelift kezelésben
* Színes képek, oktató videó a tanfolyamon a gyengéd kezelés folyamatáról
* Nemzetközileg elismert oklevelet kapsz, Access Facelift kezelővé válsz, életre szóló ajándékként
* 2 kezelést kapsz és 2 kezelést adsz, így sajátítod el a kezelést.

Semmiféle terméket a ránctalanításhoz nem használunk, 29 féle energiával kézrátétellel dolgozunk. (dekoltázs, nyak, arc, fej)


Befektetésed önmagadba: 180 Eu
16-18 éves korig: féláron.
Felnőtt tanfolyami résztvevő jelenlétében, 15 éves korig a tanfolyam ingyenes.

Ha van ötleted, kinek lehet ez még kihagyhatatlan hozzájárulás és meginvitálod, örömmel várjuk őt is és azon tűnődünk mit változtathatunk meg itt és most együtt.

Kérjük időben jelezd részvételi szándékod 🙂 Köszönjük.

Magyar Mónika
Access Bars® & Testkezelés & Facelift Facilitátor,
SOP (lehetőségek szimfóniája) kezelő, ESSE kezelő, Elengedés/Sedona módszer
+36 30/311-7544

Bajusz Tibor Access
Bars® & Testkezelés Facilitátor,
SOP (lehetőségek szimfóniája) kezelő
Elengedés/Sedona módszer
+43 681 81781227

Mi a tudatosság?

A tudatosság mindent magába foglal, és semmit nem ítél meg. Az érdekes az egészben az, hogy sokan beszélnek arról, hogyan legyél tudatosabb és hogyan teremts nagyobb tudatosságot, satöbbi.

De ezek 90%-a még csak bele se fér a tudatosság definíciójába. Egyedül az Access rendelkezik a tudatosság olyan definíciójával, amelyik mindent magába foglal, és semmit nem ítél meg. Tehát legtöbben keresik a tudatosságra vezető utat, anélkül, hogy tudatában lennének azzal, amit megvalósítani próbálnak. Tehát értsd meg: ha a tudatosság mindent magába foglal, és semmit nem ítél meg, ez azt jelenti-e, hogy magába foglalja a könnyeket és a haragot és az izgatottságot is? Igen. A tudatosság mindezt magába foglalja.

Az Access igazából arról szól, hogy olyan helyre juttasson téged, ahol nagyobb tudatosságra és kevesebb ítélkezésre vezető eszközöket használhatsz, s így több választásod és több lehetőséged lehet. Ha van egy problémád, és nincs róla nézőpontod, minden megváltozik, és önmagad ajándékává lehetsz.

Erre legnagyszerűbb példám az, amikor a gyerekeim, akik kamaszkorukban későn keltek fel, és nekem korán kellett lefeküdnöm. Reggel korán felkeltem, és a konyha egy disznóól volt. Általában ezt gondoltam: Gyerekek, hát nem tudtok elrakodni magatok után? Mi van veletek, kis szarok? És dühös lettem, és elhúztam a csíkot.

Egy szép napon aztán felkeltem, és ez jutott eszembe: „Ó, ez egy érdekes nézőpont.” És elkezdtem rendet rakni a konyhában, és a konyha egyszer csak tíz percen belül teljesen tiszta volt, míg azelőtt egy órán át dolgoztam rajta. Mi volt más? Nem ítélkeztem. Nem volt nézőpontom a dologról. És így gyorsabban el tudtam intézni, amit akartam. Ettől kezdve nem álltam ellen annak, hogy a gyerekeim disznóólat hagynak maguk mögött, ők pedig ettől kezdve lassan abbahagyták ezt a viselkedést.

Ezt jelenti a nagyobb tudatossággal rendelkezés, mert mindent magába foglal, és semmit nem ítél meg. Ha mindent befogadsz, és semmit nem ítélsz meg, minden megváltozhat. De ha fix nézőponttal rendelkezel, vagy felizgulsz, az csak ezt a nézőpontot erősíti meg. Arra tanítanak, hogy a dolgokat meg kell ítélned valóságunkban.

Ez olyan, mint ha mind iskolában lennétek, és nem tudnád a helyes választ, hogyan kellene ítélkezned? Úgy, hogy nem tanítottak rendesen, hogy nem tudod, hogy tudod, amit tudsz. Soha senki nem kérdezi meg, hogyan jutottál erre a következtetésre. Engem mindig jobban érdekel, hogyan jutsz el arra az eredményre, amire eljutsz, mint az, amit választottál, de ami helytelen. Én mindig próbálom azt felismerni, hogy hogyan teremtettél valamit. Így kell ítélkezéssel zárnod a dolgot, csak azt kell kérdezned: Mi minden lehetséges itt, amire eddig még nem gondoltam?

Kevesen vannak tudatában annak, hogy ők maguk teremtik életüket. Én az Accesst megelőzően már régen rájöttem, hogy minden, amit választok, azt én teremtem az életemben, és nem örültem annak, amit akkor éppen teremtettem. Tehát ha azt meg tudom teremteni, amivel nem vagyok boldog, mi mást tudnék tenni, amivel olyasmit teremtek, amivel boldog vagyok?

Tehát a kérdés ez lesz: Hogyan tudok mást teremteni? Vagy hogyan tudok mást választani? Egy egészen más nézőpontot. És az embereknek hajlandónak kell lenniük arra, hogy ítélet nélkül tekintsenek erre a más nézőpontra.

Azt mondják egyesek, hogy valamin változtatni akarnak, és ezt kérdezik: „Ezt hogyan változtatom meg?” Úgy változtatod meg, hogy mást választasz. Mindenki úgy tesz, mintha ez olyan nehéz dolog lenne. „Mit kell POC POD-olnom ahhoz, hogy képes legyek mást választani?” Egyszerűen válassz mást. Semmi nem nehéz, amíg nem gondolod azt, hogy nem tudod választani. A valóság az, hogy mindent választhatsz. Mit akarsz választani? Sokkal több lehetőségünk van, mint legtöbben gondolják.

Amit ez teremteni fog, az az egyik legnagyobb ajándék, amit adhatsz magadnak. Ha dühös leszek valakire, az mit fog teremteni?

Nem értheted ezt meg, ha még mindig olyan definícióból kiindulva működsz, amilyenről azt hiszed, hogy olyannak kell lennie. És ez az a pont, ahonnan kiindulva a felismerésből kell működnöd – ez mi?

Minél kevésbé vagy korlátozott, annál kevesebb beragadásod van. Ha megtanulsz úgy fülelni, hogy az serkenti fantáziádat és tudatosságodat, egészen más nyílik meg előtted. Ha ebben a kérdésben élsz: „Mi történik most tulajdonképpen?”, és már nem igyekszel megoldást találni arra, hogyan is könnyíts bármin/oldj meg bármit is, lassan meghallod azt, ami nincs kimondva. És hallod, hogy valaki valamit mond, és nem is ezt mondja, de te tudod, mit gondol, vagy mi van az ő univerzumában.

Nos, az Access alapja: az embereket rávezetni arra, hogy keressék a lehetséges kérdéseket, és mi mindent megteszünk azért, hogy az emberek ezt válasszák. De ők nem mindig ezt választják. És én nem tudom elérni, hogy ezt válasszák. De ha sikerül, lassan feldereng bennük, hogy kérdést kell feltenniük, így lassan előrehaladnak, és esetleg eljutnak arra a pontra, ahol éppen csak egy kérdést tesznek fel.

Mi lehetséges most, amit még nem választottam? Mi van, ha tudod, hogy bármit választhatsz? Hát látod, sajnos, az én nézőpontom az, hogy ez így van. De nekem kell idáig eljutnom. Látod, azt kellene felismerned, hogy minden, amit életedben teremtettél, a jó, a rossz és a csúf dolog, mind a te teremtésed. És legtöbben ezt nem akarják igazán tudni, azt akarják hinni, hogy a dolgok megtörténnek velük, és hogy véletlenül történnek meg. Nem „megtörtént”, te teremted, te teremtesz mindent!

Én mindig a kérdést figyelem, mindig azt figyelem: mi tud itt más lehetőséget teremteni?

Forrás: What is consciousness?
Fordította: Kaposi Luca valaszthatsz.com

Ízelítő ajándékozás Bars, ha nagyszerűbb életre vágysz

Tudtad, hogy van 32 pont a fejünkön, ami különböző életterületeket fed le (pl. kreativitás, test, szexualitás, öröm, pénz, kedvesség, gyógyítás, kontroll)? Ezeket a pontokat gyengéden érintve lehetővé válik, hogy az ott tárolt elakadásokat, berögződéseket, fix nézőpontokat, ítéleteket, blokkokat, energiákat elengedjük.

Szeretnél egy társat, tápláló kapcsolatokat, örömteli munkát, több vidámságot, több pénzt vagy “csak” boldog szeretnél lenni?

Ha mindig is tudtad, hogy lehetséges valami több, valami más, van kedved megnézni, hogy a Bars-e az?

Access Bars ízelítő

Egy könnyed, végtelen utazásra invitálunk Téged. Igen, Téged.
Van kedved kipróbálni valami teljesen mást, mint amivel eddig találkoztál? Bármi is van az életedben, mindig is tudtad, hogy az életünk lehet örömtelibb és felszabadultabb? Tudtad és tudod, hogy vár Téged egy élet, egy élet, hogy felfedezd, mi a neked való, mi ami neked működik és amiben számodra élvezet a lét?

Ha igen, itt a helyed velünk 😀 és nézzük meg mit teremthetünk együtt most, túl azon amit el tudunk képzelni.

Ízelítőt kaphatsz belőle, vagy ha már kezelő vagy, gyakorolhatod az Access Bars® kezelést.

Hasonszőrű vidám társaságban játsszunk és ugorjunk az örömbe, a lehetőségekbe, a végtelenbe.

Hozzájárulás:

Bars® kezelőknek: 10 Euro

Kipróbálóknak, vagy aki csak kezelést szeretne kapni: 25 Euro

Ha elsajátítanád ezt az életre szóló zseniális módszert – Access Bars® – velünk ezt is megteheted, itt:

és a jövőben is rendszeresen

 

Ha van ötleted, kinek lehet ez még kihagyhatatlan hozzájárulás és meginvitálod, örömmel várjuk őt is és azon tűnődünk mit teremthetünk itt és most együtt.

Részvételi szándékod időben jelezd kérlek. 🙂 Köszönjük!Access Consciousness Bars kezelés energiahúzás

Magyar Mónika
Access Bars® & Testkezelés & Facelift Facilitátor,
SOP (lehetőségek szimfóniája) kezelő, ESSE kezelő,
Elengedés Sedona módszer
+36 30/311-7544

Bajusz Tibor
Access Bars® & Testkezelés & Facelift Facilitátor,
SOP (lehetőségek szimfóniája) kezelő
+43 681 81781227

https://www.facebook.com/events/291164151774848/

„Az életben minden könnyedén, örömmel
és ragyogva áramlik felénk® !”

ahol végtelen lehetőségeid nyílnak..